Oxford & Bicester Village

Ååh hade en helt fntastisk dag i Oxford och Bicester Village igår, helt klart en av de bästa dagarna här borta! Det var fina Hanne som var med mig, hon hade varit där tidigare så visste hur allt funkade och vad som skulle ses. Mycket smidigt! :) I Oxford var det mest att gå omkring och titta på den fina staden och omgivningen. Vi åt créps innan vi sedan åkte vidare till Bicester Village. Det är en fin Outlet uppbygt som en jättefin by med bara märkessaker, och då menar jag riktiga märken, Burberry, Mulberry, Fendi, Michael Kors, Gucci, Marni, Alexander McQeen osv!! Det är heaven!! Både igår och i förrgår släpade jag med mig min braiga men stora kamera, men det var helt klart värt det.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0