Week two

Det har varit en bussy vecka. Den började med trevligt besök av Martina och Selvina. Jag var ledig i måndags så spenderade dagen med dem, shopping och sigshing. Tisdag jobbade jag på Regent street så följde med dem in till Oxford, shoppade lite och sedan stack jag till jobbet medan de promenerade nedåt på Oxford street med siktet inställt på Primarkt. De stannade till onsdag eftermiddag så vi hann med en promenad i det underbara vädret och lunch på en pub inan det var dags för deras hemfärd. Efter att jag sagt hejdå till dem kröp jag ner i sängen för att försöka få några timmars sömn innan Sofie kom hem då det var Gossip Girl time! Anledningen till att jag behövde sova var för att jag skulle jobba natt den kvällen. När jag sedan kom hem Torsdag morgon runt 8.30 och låser upp lägenheten har Sofie satt i "inbrottskedjan" på dörren, vilket gör att jag bara kan öppna dörren ca 10-15 cm. Det var precis så att jag kunde få in handen men inte få loss kedjan... så det var bara att ropa lite tyst på sofie som yrvaken kom till dörren och släppte in mig. XD Har sedan jobbat fredag, lördag och söndag. Igår var det dags för vårt dinner party med jobbet så när alla slutat gick vi till Pizza Express för att äta och ha trevligt. Ååå vad mysigt vi hade det! Åt tre rätters och drack vin. Inte för än då jag insåg hur jobbigt det kommer bli att lämna alla här. Även om man inte är nära vänner så tycker jag så mycket om alla och vill lära känna dem mer! det var den gångna veckan. Dagen får ni höra om lite senare...

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0