Birthday eve

Det blev en bra kväll igår. Jag lyckades få ihop det, det var tur att jag slutade mycket tidigare än Sofie då det behövde inhandlas endel :) Jag stack till Harrods direkt efter jobbet, och jag insåg att det är nog många som passerar Harrrods Food hall på vägen hem då det var tjockt med folk! Haha. Men jag fick med mig de jag sökte nämnligen: mini cupcakes från Lola´s, macarons från ett bra franskt märke och praliener från ett tyskt företag så det var en härlig blandning. Dessutam hade sofie önskat fruktsallad och glass från Ben and Jerry´s så stannade på vår vanliga äffär och införskaffade det också. Väl hemkommen letade jag reda på menyn från Wagamama som Sofie pratat varmt om de senaste veckorna och försökte intensivt komma på vade det var hon sagt att de ätit. Efter att ha läst igenom menyn för tredge gången och prtat med Erik (hennes kille)skickade jag iväg beställningen. Och det blev en fullträff, hon blev jätteglad och överaskad! :D

Efter att ha tryckt i oss så mycket vi kunnde var det så klart dags för Gossip Girl! Nu är vi äntligen inne på season 5!

Nu är det dags för mig att traska iväg till jobbet, jobbar bara 6h idag men slutar sent, 16-22.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0