Too much of good things can be wonderful

Känns som att det bara var några dagar sedan jag skrev att vi var på väg upp till Sälen, nu är vi på väg i motsatt riktning med blandade känslor.

Julafton var fantastisk det blev skoteråkning i fint väder, god mat, och finfina presenter. Allt från böcker, pjamas, morgonrock, Onepice och smycken till pengar.

Jag, Filip, pappa och morfar åkte skoter innan Kalle Anka. Dock blev det inte som vi väntat oss när min skoter gick sönder/kockade på väg upp på fjället. Det var bara att boksera den hemåt. Ner för fjället gick utan problem men sedan kommer det en brant uppförsbacke och då orkade pappas skoter inte längre. Det blev till att åka hem och lämna de andra skotrarna för att hämta något att lasta på, dock hade vi inget släp, men vi lyckades få hem den iaf, ibland är det bra med flak, även om det varit bra med lite längre...

Men inget dåligt som inte för något gott med sig, på väg hem efter bilen köpte vi en ny skoter! Blev som en bonus julklapp :) har provkört den två gånger nu och den är grym vill jag lova! Dock kommer vi inte få den förrän i slutet av vintern, men det gör inte så mycket då jag ändå inte kommer vara uppe. Får köra skiten ur den nästa vinter istället! ;)

Här kommer en gammal bild på mig och min skoter.


Skulle ha lagt ut den härbilden tidigare men gick inte / har glömt bort det, men nu ligger den uppe iaf...


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0