First workday of the year

Ni anar inte hur jobbig det var att gå till jobbet i morse. Ojoj vad det tog emot. Men när jag väl kom ut i det fina vädret, klarblå himmel med solsken så kändes det liite bättre. Det var så fint väder och jag var i god tid, då jag inte började för än 13.00, att jag bestämde min för att gå till jobbet. Det tog ca en timme. Jag kikade i ett par affärer innan jag satte mig på mitt vanliga café och tog en latte för att samla tillräckligt med mod för att gå till årets första jobbdag. Jag var så nervös för att träffa alla igen och hur det skulle gå med engelskan. Men alla var så välkomnande och glada. Det kändes så bra att vara tillbaka! Jag skulle ha jobbat till 22.00 idag men fick sluta tidigare, vid 18.00. Bestämde med Hanne en norsk tjej på jobbet att vi skulle mötas upp och gå ut på en pub när hon slutat. Blev trevlig, men vi var båda lite sega så blev en tidig kväll, jobbar dessutom i morgon båda två, dock inte för än 12.00 men i alla fall. Nu säger jag god natt.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0