Collection Of Style

Verkar som att våra chefer har börjat sammarbetat eller något då de lyckats pricka in yttligare en ledig dag för oss tillsammans. Denna måndag blev väldigt lik den förra. Dagen börjades med svomorgon sedan titta några avsnitt Revenge som vi förövrigt nyss börjat följa för att ha något att titta på medans vi inte har Gossip Girl. Seden drog vi till nya Westfeeld på eftermiggagen. Där vi bara gick omkring och strosade i affärer. Jag handlade en tunn hallonröd kavaj av silke inne på COS (där av rubriken). Sofie shoppade lite smink och en lång snygg virkad väst på Forever21. På tal om den butiken så har jag återfunnit min kärlek till den, den på Oxford street är så dålig, jag blir så fruktansvärt besiken varje gång jag går in där. Men den här alltså, ååh tre genomtängta våningar fullt med kläder och assesoarer till bra priser. Jag handlade inget speciellt där idag, endast ett par ballerina skor på rean som är tunna och smidiga att ha i handväskan.


Kommentarer
// Ulrika

Varför ska man ha skorna i handväskan??? Är det det man har handväskor till?? I så fall förstår jag!!

2012-02-01 @ 21:39:15



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0