And back

Jag kan tala om att i morse när jag vaknade kändes London väääldigt låångt bort, men nu sitter jag här, i vår lägenhet. Dessvärre med huvudvärk, men men. Kan inte fatta att jag ska jobba i morgon, kommer knappt ihåg hur det var att jobba, och engelskan! Herregud hur ska det här gå?! haha hoppas att jag kommer in i det fort bara. På Söndag kommer Martina min kusin och hennes kompis hit och hälsar på ska bli jättekul! Hoppas bara jag får någon ledig dag när de är här så jag hinner spendera lite tid med dem.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0