240112

Ledig två dagar irad, lyxigt! Haha. Igår var även Sofie ledig, vi började dagen med sovmorgon och sedan promenerade vi runt lite, passerade mitt jobb, knightbridge, ett café vi fikade på och avslutade med Primark. 

Idag har jag hunnit med mycket mindre roliga saker men aj så nödvändiga. Jag kilade iväg till banken för att föra över pengar och betalade gas räkningen. Kippte håret på vägen tillbaka. Hemma i lägenheten hängde jag tvätten som var klar och satte igång en ny. Startade diskmaskinen. Satte mig vid datorn för att betala ytterligare en räkning... Och nu stter jag i sängen i min älskade Onepiece med te och ska titta på det nya avsnittet av Pretty little liars som kom ut igår kväll :)

Senare ska jag träffa Karolina ska bli så  kul att ses igen har en del att prata om :)

Vet att jag inte lagt ut några bilder på lägenheten än.. Men här kommer en bild på köket, ska försöka ta bilder på resten av lägenheten sen också, men det måste liksom städas...

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0