Work

Glömde säga att jag igår fick fina ord för mitt arbete, en av manegerna berättade för mig att den manegern som jag jobbat med dagen innan hade varit väldigt nöjd med mitt arbete, villket gör en väldigt glad att höra! Har inget speciellt att berätta om dagen men än att det är löning idag så passade på att shoppa på jobbet innan jag gick hem och betalade en räkning. Sofie var inte glad när hon kom hem då de skickat henne till Oxford att jabba idag, jag förstår henne! Nu har vi "lugnat ner oss" och vi försöker hitta en ny serie att titta på, någon som har förslag?

Här kommer några bilder från korridoren som de försökt piffa upp lite genom att pimpa bilderna vi tog...


Kommentarer
// Kristin

Åh jag har förslag! Awkward - den är SJUKT kul! Annars.. Sherlock :) Fin blogg du har förresten!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0