Last day in january

Dagen börjades med ett avsnitt av Pretty little liares i sängen, sedan en lååång och vaaarm dusch. Innan det blev dags för mig att ta tag i dagen, inte för att jag hade så mycket att ta tag i, men i alla fall. Jag läste ett gäng bloggar samtidigt som jag åt min gröt som frukost/lunch vilket det oftast blir på mina lediga dagar. Efter det gav jag mig av mot centrum, inte otippat blev pricadilly cirkus min destination. Började med att köpa lite praliner innan jag stegade mot COS för att kika efter kjolen jag sett på Westfeeld, men som var aldeles för stor där, dock hade de den inte, men kom ut med två toppar i alla fall. Runt 17.00 snåret gick jag in på Apple och kom precis lagom till ett seniminarium om ipad slog mig ned och lysnade. Dock var den första timmen nybörjarkurs. I nivån "knappen på åvansidan håller ni in för att starta eller stänga av er ipad" haha. Men jag mumsade på mina praliner och lyssnade med ett halft öra. Som tur var hade jag med min min ipad och jag lärde min faktiskt endel. När föreläsningen var slut begav jag mig hemåt, gick in på Michael Kors på vägen och fick med min ett par gummistövlar hem, haha ja ni  läste rätt jag köpte gummistövlar XD. Ska försöka hinna slänga ut lite bilder imorgon... God natt på er :D

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0