Freeeezzzing!

Ååå herregud vad kallt det är! Tittade nyss ut på termometern och ja det är minusgrader! Jag protisterade genom att snoza nästan en timme under täcket innan jag blev tvungen att kliva ur sängen :(. Jag jobbar 9-18 idag då Michelle ville att jag skulle komma in tidigare eftersom att vi ska ha ett spervicktigt besök idag, vet inte vilka de är som kommer ven var jättevicktigt att det gick bra. Därför har jag dragit på mig hela kostymen idag, men med tanke på vädret har jag strumpbyxor och polo under också, tror igentligen inte att de är tillräckligt men kan ju inte ha på mig hur mycket som hellst... en sak som är säker är att jag tar tunnelbanan till jobbet idag!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0