Employee of the month

Iiiiiiiiiihh vad glad jag blev i morse när de berätta att de valt mig till "månadens anställd". Hande ingen aning om det, viste inte ens att vi skulle börja med de. Det är första gången de utser någon i butiken, och att jag blev den första var ju extra kul!! Åhh alla sa så fina saker, jag blev helt rörd! Förutom äran fick jag ett presentkort på HMV på 10 £ (de säljer filmer, CD skivor och sånt). 

Igår fick jag en till lapp på jobbet denna av käraste Hanne <3 Har bara hänt bra saker på jobbet de senaste dagarna :D Dock är jag extreemt trött och att mitt schema ändrades så att jag ska jobba imorgon gör ju inte saken mycket bättre, men jag är ledigt på Tisdag i alla fall! 



Kommentarer
// Hanne

DU ER BEST!!!!!

2012-02-06 @ 10:26:55
// Mathilda Herlin

Åhh grattis gumman <3

2012-02-09 @ 19:00:12



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0