A walk in the snow

Haha det snöar i London! Hade faktiskt tappat hoppet om att få uppleva London vitt. Men idag fick jag det, ca en timme innan jag slutade började det snöa! I början tyckte jag att det var jätte mysigt, bestämde mig för att gå hem idet mysiga vädret. Tittade på alla parkerade bilar gömda under ett tunt snötäcke. Dock var det inte lika mysigt när jag efter 20 minuters promenad halkade omkring på snötäckta trottoarer med blött hår och fick snöflingorna rak i ansiktet…



Så här såg det ut när jag kom hem...



Och så här såg det ut ca en timme senare....



Och så här såg jag ut när jag kom hem efter min preomenad från jobbet...


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0