6 month

Har setat och läst igenom endel gammla inlägg, känns så länge sedan. Men kan inte fatta att vi redan bott här i 6 månader (igår var det faktiskt det för att vara exaxt). Herregud. 

Det har varit jättefint väder idag och de senaste dagarna, men idag var det riktigt varmt. Ååh så skönt att våren äntligen kommit! Ska bli så skönt att skippa den tjocka jackan, hoppas det går fort nu så att man snart kan hoppa jackan över huvud taget snart. 

Hade fyra underbara dagar med sälskap av Marika föra veckan. Ska försöka börja lägga upp bilderna snart... Men idag får ni bara ett par dåliga bilder på min ipad och mitt nya skal från marc by marc jacobs som jag köppte i Torsdags medans jag väntade på Marika. 





Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0