Last days

Igår var min sista arbetsdag. Så gårdagen och dagen innan var jobbiga. Att säga hejdå till alla fy vad hemskt det var! Vår storemanager hade varit ute i regnet och köpt rosor til mig! (dock gjömde jag de på jobbet så ska förbi imorgon och hämta dem) Och så hade söta Jonathan bakat kakor till mig igen! :D

Här kommer lite bilder på mina underbara jobbarkompisar och en rödgråten Linnea...

Lucy-storemaneger Shaffa-supervisor Michelle-maneger


Söta Amy-Lei

Michelle och Sonja-maneger

Shanez och Michelle




Hanne, jag, Solina, Simona


Jonathan!



Alla älskade det svenska godiset! Tyckte jag tog med mycket men det tog slut väldigt fort! haha


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0