What a day!

Puh! Vilken dag, jag är helt slut! Efter att försökt lära sig hela Prints sortiment på en dag kan jag säga att jag behövde den stora kaffén jag tillslut fick tag på när jag slutade kl 18.00. När jag sedan gick till tunnelbanan för att ta mig hem konstaterade jag att alla slutade jobbet då! Så mycket folk har jag aldrig sett i en trapp, rulltrappa, perrong eller i ett tåg, shit vad trångt det var! Kommer förmodligen inte få jobbet men är inte ledsen för det. Känns som att jag inte skulle vilja ha det just heller då det inte är den typ av jobb som jag är ute efter.

Här kommer lite bilder från dagen mest från butiken som jag var i(kvalitéen är inge vidare då bilderna är tagna med telefonen). Så ni kan se hur många produkter det var jag faktiskt försökte komma ihåg. Vad det hette, vilket material det var, vilken "rygg" de hade och vad det var för typ, alltså innehåll + användningsområde/n. 

Men först en bild på den supersmala söta gränden som man svänger in på för att komma till butiken från Oxford street. Det är en mysig liten gränd med pubbar kafféer och lite exklusivare butiker.





Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0