The past week

Oj oj oj vad dålig uppdatering det har varit här den senaste veckan! Det har hunnit hända en del saker.  Vi har flyttat in i nya lägenheten vilket inneburet en del jobb. Framför allt  packa och städa! När alla saker väl var packade skulle de mycket otympliga och tunga väskorna transporteras till nya lägenheten, vilket innebar att åka buss och gå. Som tur var så var Erik, Sofies kille här då och hjälpte oss. Han kom samma dag som Filip åkte hem och stannade i hela 6 dagar. Även mamma kom ner några dagar över flytten och hjälpe oss med städningen av gamla lägenheten. Det var tur att både mamma och Erik var här och hjälpte mig då Sofie var tvungen att jobba de dagarna.

Jag har även hunnit lämna ut en del CV:n, har försökt dela ut så många som möjligt på King´s road där Sofie jobbar för det vore ju väldigt smidigt om vi fick jobb nära varandra. Just, jag var på någon form av mini intervju på Starbucks också. De hade typ ”öppet hus” så alla som ville fick komma dit och sen gallrar de ur de som är intressanta och låter de gå på en riktig intervju. När jag kom dit först vände jag, för kön var enorm(!), men jag gav det en chans och det gick lite fortare än vad jag trodde.

Gårdagen spenderades på Oxford street med Sara och delvis Sofie, trevligt! Jag och Sara konstaterade också att Spicy hot är något man inte bara saknar utan faktiskt behöver! Och att hon ska äta det nästa vecka…

Nej nu får det räcka! tycket inte om när det blir sådana oändliga inlägg som man en då inte orkar läsa!




Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0