Today

F*n f*n f*n jag som var klar med inlägget så försvinner det! Men ska försöka skriva om det...

Idag har jag spenderat större delen av dagen med Sara och Bella. Vi skulle gå på The Thames Festival vilket blev en stor besvikelse när vi väl kom fram efter lite fel åkningar. Vi gick omkring en stund men bestämde oss sedan för att åka hem till lägenheten för att äta och prata. Mycket trevligt! 

Har varit pigg idag trots att jag och Sofie inte kom i säng för än vid 04.30 igår, vi var ute på ett ställe som heter tigertiger, det var helt ok!


Idag har även Sofis mamma kommit på besök och ska bo hos oss till på tisdag. Vi började med att åka till Harrods. Jag och Sofie insåg genast när vi kom dit för andra gången att vi missat massor, flera avdelningar! Haha, och vi som trodde att vi gick igenom hela sist vi var där! Jag hann dock bara vara där en liten stund då jag skulle möta upp Sara och Bella på King´s Cross station.

Japp, det var min helg so far!





Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0