September 1st

I morse fick jag ett samtal får en klädbutik på Oxford street där jag lämnar in mitt CV igår, de ville att jag skulle komma på en intervju idag. Strax efter 12 gav jag mig därför av mot tunnelbanan och ca 15 minuter senare kommer jag ut vid Oxford Cirkus. Jag kom inte ihåg vad butiken hette men jag visste att den låg en bit ner på gatan så jag börjar gå och gå och gå, när gatan tillslut tar slut inser jag att jag måste missat den. Jag vänder och börjar gå tillbaka på den oändliga gatan och funderar på hur längesedan det var jag gick förbi butiken? Herregud det är ju en enda rak gata hur kunde jag missa den? Dessutom ser jag att tiden börjar springa iväg. Jag ringer till Sofie och frågar om hon kom ihåg vad den heter eller ungefär var den låg, tillsammans hittar jag tillslut fram med knappa 10 minuter tillgodo, perfekt! Skälva intervjun kändes bra men jag måste vänta tills nästa vecka för att få ett besked.



Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0