Mamma Mia

Idag har jag haft en slapp dag. Dagen började med att Sofie och hennes mamma drog iväg på lite sightseeing. Jag stannade hemma och chillade på förmiddagen. Sedan gjorde jag mig i ordning och tog en promenad ner till Angel där jag tog bussen i det vackra vädret. jag hamnade tillslut på Oxford street, där jag av en slump stötte på Sofie pappa. Vi gick iväg för att möta upp Sofie och Siv, hennes mamma.

Väl samlade promenerade vi till Piccadilly Cirkus för att köpa biljetter till kvällsföreställningen av Mamma Mia. I väntan på föreställningen åt vi hamburgare på BYRON och drack deras goda milkshakes.


Nu är vi hemkomna från Mamma Mia och den var riktigt bra! Blev inte lite sugen på att se fler musikaler! (och det finns ju några till att välja på kan man säga)





Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0