Hyde Park

Idag började vi med ett besök på Svenska kyrkan. Tittade på den omtalade anslagstavlan en stund och gick sedan vidare mot Hyde park. Där tillbringade vi resten av dagen, sittandes på en filt med fika och bra läsning. Mysigt var det! Sälska fick vi också, av några nyfikna ekorrar. Efter det hade vi planerat att gå på bio men när vi såg att det kostade 13 pund blev vi snåla. Vi åkte hem och tittade på Sex and the city istället! Justja vi han med en "storhandlig" i mataffären på vägen hem också. Så nu har vi bunkrat upp med mat, eller i alla fall till de maträtter vi lagar. Vilket består av typ, tre eller fyra olika och då har jag inte räknat med nudlarna. Haha.

Filip kommer på lördag!! :) Han stannar över min födelsedag och åker sedan hem på tisdag. Jag längtar! Dock oroar jag mig redan för avskedet, är så dålig på att säga hej då, hatar det verkligen! :(


Här kommer lite bilder från dagen, enjoy!






Okej, datorn strejkade efter dessa bilder. Tanken var att lägga upp flera, men de kanska kmmer imorgon då...

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0