Guess what!

 

Jag har fått jobb!! Och jag börjar imorgon! När jag kom in från gården hade jag två missade samtal på mitt svenska nummer. Ringde upp det första och det var Banana Republic som ville att jag skulle komma på en intervju på en gång! Jag flög in i duschen, gjorde mig i ordning och satte mig på bussen och tunnelbanan. Väl där gick det ganska bra, pratar ett tag hon ställer en del frågor jag svarar, hon antecknar. Sedan ville hon att jag skulle plocka ihop en outfit till en kvinna som är på jobbet och sedan ska ut på kvällen. Det var lite läskigt fick typ 5 minuter på mig att gå igen affären och välja kläder, skor och assesoarer!

Men tydligen var hon nöjd eftersom att hon erbjöd mig jobbet! Dock är det inget heltidsjobb men kommer kunna komma upp i de timmarna vissa veckor sa hon då jag kan flexa mycket.

Just nu sitter jag och fyller i lite pappren till jobbet medans jag äter tackopaj. Måste dessutom till banken innan jobbet imorgon för att fixa ett bankonto.

 




Kommentarer
// Marika

WHOOOHOOOOO!!!:D

2011-09-30 @ 09:29:40



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0