20 years old

Jaha, då har tonåren passerat. Känns onekligen konstigt. Känner mig faktiskt lite gammal... Jag menar det var ju inte länge sedan jag fyllde 18år och tog körkort, eller hur? För att inte tala om var gymnasiet tog vägen?! Hallå! Men det väll sånt som händer...

Jag gillade citatet som stod på kartongen till den fina och goda tortan jag fick idag. Lyder som följer: "A true friend remembers your birthday, but not your age"

Idag har den vackra dagen spenderats med Filip <3. Vi har åkt London eye som var en present från Benny och Therese, ett stort tack! Och varit på Harrods där vi ätit dyra Pizzor och tittat i varuhuset, vilket filip tyckte var lagom kul...

Tack för alla fina presenter som jag redan hunnit fått! Mamma & Pappa, Mormor & Morfar, Benny & Therese, Sofie, Filip!

Bilder från dagen!



Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0