Tickets

Puh, blev lite nervös när jag fick veta att de min plan för att skriva ut mina flygbiljetter inte skulle gå. Men jag har löst det. Händig som man är kånkade jag fram skrivan som stod i skåpet här i lägenheten och började fiffla med den (på franska) och nu är biljetterna nerpackade! Okej det var vääldigt enkelt men i alla fall! :D När jag klädde på mig nyss så kom jag på en rolig sak som hände när vi skulle gå och lägga oss den där dagen när jag skulle upp så omänskligt tidigt... Sofie var i badrummet och gjorde sig i ordning för sängen medan jag la fram kläderna som jag kulle ta på mig på morgonen. När jag letat ett tag roar jag till Sofie: "har du sätt min svarta bh?" "nehh" får jag väntat till svar. Jag letar lite till när jag hör ett "joo.." tystnad, och när det inte kommer någon fortsättning går jag mot badrummet. "jaha, var?" frågar jag "eh jag har den på mig" säger Sofie tveksamt och oförstående. haha. Varför funkar inte mina radbrytningar längre?! Allt hamnar i en enda lång text ju! Ingenting funkar! Kajsa hjälp! XD

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0