Sunday morning

Jaha har återigen tagit mig ur sägen och mot jobbet med buss och t-bana. Bussen som jag för övrigt precis hann med, var en sådan där snäll busschaufför som väntar några sec, dock är de mycket mycket sällsynta. De flesta stänger dörrarna så fort de kan och sen är det försent! Idag har jag för en gångs skull sköna arbetstider 10-19 tillskillnad mot imorgon då jag jobbar 14-23 igen...

Här kommer en dålig mobilbild på mig idag en på coffe mocha som jag just beställde på en caff'e nära jobbet då ja blev extemt tidig idag... :)

Okej gick inte så bra att lägga upp bilderna från mobilen så de kommer nu istället...




Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0