Spain 15-17/10

Då var jag hemma igen(känns väldigt konstigt att säga "hemma" när jag är i London). Har haft tre underbara dagar i Spanien med mamma o pappa och mormor o morfar! Solat och badat och bara tagit det lungt! Men vad konstigt det känndes att på bara några timmar ställa om från att ha tagit på sig jacka och halsduk, till att sola i bikini vid poolen, med familjen dessutom efter nästan två månader!

Just nu sitter i soffan i min One Pice. Har lagt in bilderna från kameran men kommer dela upp dem lite, blir så tråkigt med alla på samma inlägg, och så tar jag ju inte så mycket bilder om dagarna här... 




Hoppas Sofie kommer hem snart så att vi kan titta på Gossip Girl!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0