Tuesday 18/10

Vaknade tidigt idag, låg länge och drog mig länge i sängen. Satte mig vid datorn och kollade runt. Bestämde mig sedan för att ta en dusch men när jag klev in i duschen förs jag så mycket att jag bestämde mig för att ta ett bad istället.(Ja, jag saknar värmen i Spanien!) Jag riggade därför upp med film och frukost i badkaret och spenderade hela förmiddagen där!

När jag ett par timmar senare kliver ur, mer igenkännbar som ett russin gör jag mig i ordning för att ge mig ut en sväng. Det var ju faktiskt fint väder idag, om än lite blåsigt. Jag drog på mig mina nya Jeffrey Cambells och sätter mig på bussen. Kliver av gör jag på pricadilly circus. Jag gick in på Banana Republik och hittar ironiskt nog flera par skor som passar riktigt bra! Så många affärer som jag varit på och letat efter bra skor att jobba i, så slutar det med att jag hittar dem på det företaget jag jobbar för. XD

Jag handlade lite mat på vägen hem, så just nu sitter jag och äter kyckligsallad. Väldigt gott faktiskt.

Tyvärr inga bilder från idag, men det kommer några från Spanien :)




Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0