What a day!!

Nu sitter jag nyduschad och pustar ut efter att ha jobbat till 21.00. Jag hade totalt missat att jag skulle jabba idag Var helt säker på att det bara var på söndag. Fick därför en joggingtur till närmsta T-bana idag, dit det är dryga en km. Var helt svettig och dann när jag kom fram, men hade flyt och hann precis med tåget som stod inne. Dock höll sig inte den turen länge. När jag kliver av på Victoria staion får jag reda på att verken Cricle eller District är i servce just idag! Jag skulle bara åka en fjuttig station men hade ingen aning om hur jag annars skulle hitta dit. Tar mig ut och hittar på en busshållplats vart ifrån jag ska kunna ta mig till Solane Square. Dock har jag ingen aning om hur stort Sloane Square är, då jag bara gått mellan T-banan och jobbet. Som tur var stannade bussen vid stationen!

Här kommer ett par dåliga bilder på mina nya skor som jag köpte i Torsdags kväll efter att jag fått jobbet. Behövde ett par svarta att jobba i,  de är jättesköna dock lite varma just nu när det är så himla varma dagar!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0