Metallic

Igår mötte jag upp Sofie på Primarkt efter att hon slutat jobbet. Vi kom som vanligt ut med påsar. När vi kom hem lagade vi en efterlängtad pasta carbonara. Haha det är så komiskt att vi fortfarande kan bli sugna på det när vi ätit det typ tusen gånger sedan vi flyttade! Men det är ett säkert kort då den alltid blir så goood! XD

Just, jag har även köpt min första julklapp! Nu kan jag pricka av Martina<3 på listan! Tror de kommer bli perfekt, hoppas det i alla fall. :) Önskar bara att vi kunde fira jul tillsammans! (Vet att du läser detta så: Du måste skaffa Skype! NU!!)

Denna tröja fick följa med mig hem från Primarkt igår.



Kommentarer
// thea

Snygging Lennie! Du stumpan hur har du det? Jag är så dösugen på att flytta till London. Hur är allt? :D Är sjukt nyfiken. Tell me everything!

2011-12-09 @ 11:38:52
http://iknewalice.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0