Hard work

Detta inlägg skrev jag igår efter jobbet men appen funkade inte då... Sitter nu på bussen hemåt, klockan är över halv tolv, och jag har ca en timme kvar tills jag kan krypa ner i sängen... Skulle dessutom vilja ta en dusch innan... Shoppingen gick bra ;) kommer få min kostym nästa vecka upplaggd gratis i ärmar och ben. Blev liter blusar och en tjol också. Dock kom det såå mycket nytt och fint som man vill ha från nya kollektionen! Haha. På tal om nytt, leveransen var helt crazy idag!! Det var över hundra kartonger och 3000 plagg!! Har alldrig sett så mycket kläder på ett ställe, hela butiken var fylld med överfulla kartonger! När vi konstaterat att det bara är dam säger manegern "ja herr leveransen är på måndag". Lucky me, som fått även det passet!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0