Guess what!?

På jobbet har vi en anslagstavla dä managerna kan sätt upp lappar om de vill uppmärksamma någon som gjort något bra. Jag stod och läste där för någon vecka sedan och tänkte "wow, en sådan vill jag ha"! haha. För några dagar sedan såg jag att Zuzanna (managern som anställde mig) stod och skrev en sådan lapp samtidigt som hon pratade med Hanne(en norsk tjej :) ) och då tänkte jag vad kul har hon fått en sådan! Måste komma ihåg att läsa den sen. Några minuter senare när jag ska fråga Zuzanna något, så säger hon att hon precis har skrivit en lapp till mig och ger mig min kopia. Gissa om jag blir glad!! Då gör jag i alla fall något rätt!





Kommentarer
// Pappa

Grattis!

Världens bästa dotter

2011-10-27 @ 23:09:34



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0