Fall

Just nu sitter jag och väntar på bussen. Tackar blogg.se att de äntligen fixat en app, det var på tiden! Det är kyligt och det blåser kalla vindar. Det märkts tydligt att hösten kommit, man kan inte längre gå i endast tröja eller kavaj. Idag har nästan alla fått på sig jackorna, igår kunde man se endel som trotsade hösten och gick bararmade men inte idag... Är på väg till jobbet, kommer bli en lång dag då jag blev ombedd att jobba längre idag, slutar kl 23.00(!) för det skulle tydligen komma en jättestor leverans. Dessutom ska jag dit innan jag börjar idag för att utnyttja de fina personalrabbatterna. Nehe, nu har jag kommit fram till tunnelbanan, så det är dags att ansluta för att bege mig ned i underjorden mot jobbet :)


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0