Weekend

Åå, helgen hemma var fantastisk! Var underbart att få träffa alla igen! Tack till alla dem som bidrog till att den blev så bra som den blev! <3

Idag var både jag och Sofie lediga. Vi tog soooovmorgon, sedan åkte vi för att hämta min plånbok som kommit till rätta!! Till min stora glädje var allt kvar! :D (dock litte tilltuffsad, men det är förståligt)

Sofie ringde även till gas+elbolaget medan jag lagade pasta carbonara och på några minuter blev våra element varma! Så nu kommer vår lägenhet att bli varm, det var på tiden!

Nu kan ni vara lugna mamma och pappa, vi har en varm lägenhet och jag har fixat en luftmadrass till er att sova på när ni kommer! ;) BTW Grattis på namnsdagen mamma! <3

När jag kom hem till Tumbo i fredags fick jag detta av min fina kille! <3


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0