Till trained

Oj oj oj vad glest det är mellan inläggen här! Som rubriken säger är jag nu kassa-tränad på BR(Banana Republic). Jättekul, men väldigt annorlunda mot på Tumbo, framförallt med språket, men även systemet, väldigt mycket att komma ihåg kan jag säga. Redan första dagen(igår) fick jag ta emot komplicerade saker som bland annat online-returer. Vi har varit kort om folk både idag och igår så har även hänt att man blivit ensam, som jag blev på herr igår, det var lite läskigt, speciellt när man inte vet var man här någon att fråga ifall det behövs och så är det ju inte bra att lämna avdelningen tom! Oftast är vi många som jobbar så därför blev jag chockad idag när vi är så väldigt några. Det var många som hade ringt in sig sjuka och vår nya manager ringde runt som en galning för att få dit folk. Kommer bättre uppdatering imorgon då jag är ledig. :)

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0