Sweden

Åå just det glömde säga att jag kommer hem i helgen!!! Jag och Sofie flyger här ifrån på fredag, vi landar i Västerås på eftermiddagen. Sedan åker jag hem på måndag, Sofie på söndag. Ska bli så kul att se alla igen! 

Men föst ska jag och Sofie ha en nice ledig dag tillsammans imorgon. Vi ska börja med sovmorgon sedan ska vi till HM för att titta på Versace collection for HM och sist men inte mist ska vi på bio för fösrsta gången här i London. Och då slår vi på stort på en gång, det är både premiär och marathon...Twilithton! haha De visar först de tre första filmerna och sedan den nya när klockan passerat midnatt. Det börjar kl 14.15 och slutar någon gång runt 02.00 tror jag.



Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0