Starbucks

Sitter just nu på starbucks och dricker en av deras nya smaker på mocha, mycket god och julig! Jag bloggar för övrigt från min iPad som jag fick av pappa när jag var hemma i Sverige som en försenad födelsedagspresent. Den är mycket smidig och går att ta med sig överallt! Jag älskar den!! Dock känner sig nog min dator lite ensam nu efter som att jag favoriserar ipaden... XD

Jag har precis varit och köpt biljetter till Thriller på lördag som vi ska gå och se när mamma och pappa är här i helgen!! Ska blir så kul!

 


Kommentarer
// Pappa

Det ska bli kul och komma över till London och se Thriller med dig:)

2011-11-29 @ 18:36:10



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0