Regent street

Nu är jag hemma från jobbet. Puh, har varit en jobbig dag. Börjar med värsta mensvärken, vilket aldrig är kul... Sedan så har dessutom jobbat på Regent street idag, det är Banana Republics flagship butik här i London. Den är enorm, tre våningar! Så var jättenervös och hade värsta prestationsångesten då jag verkligen ville göra bra ifrån mig idag eftersom att jag kanske blir tvungen att söka jobb när jag kommer tillbaka efter jul. Jag slutar alltså nu för att få åka hem över jul. Inte kul säger jag bara! Hoppas verkligen på att få tillbaka mitt gamma jobb, älskar det!

 

 

image description


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0