Sick

Skulle ha varit ledig idag men blev inringd sent igår kväll, fick ett pass mellan 08.00-12.00 och så jobbade jag över nästan en timma. Är så mycket att göra! Dock vaknade jag med en väldig halsont och har under dagen inte blivit bättre utan snarare tvärtom, har blivit snuvig också... känner att den här veckan kommer bli tuff, då jag ska jobba alla dagar, och tre av de fyra närmsta dagarna börjar jag 07.00. Ni som känner mig förstår vad jag menar, morgnarna är inte precis min bästa tid på dygnet... Hoppas att jag blir bättre snabbt, vill inte vara sjuk när jag är i Sverige!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0