I´m coming home for Christmas

Yey! Biljetten är bokad, den 21/12 kommer jag hem! Är hemma i två veckor sedan åker jag tillbaka den 5/1 och det bästa av allt är jag får ha kvar mitt jobb! 

Det närmar sig jul nu men jag kan väll inte säga att julstämningen inte är på topp än... men vi försöker i alla fall här kommer bilder på våra tre juliga saker i lägenheten än så länge. XD En liten fin julgran i plast, ett måste, speciellt när Sofie och hennes familj ska fira jul här. :) En liten lila gran, bara för att den passar så bra in i lägenheten och sist en julblomma som mamma tog med sig från Sverige!




Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0