BR at night

Tiden flyger förbi. Igår jobbade jag på Regent street igen, det var galet! Gatan var avstängd och de hade byggt upp ett tivoli längs hela gatan. Banana republik hade hyrt in personal som serverade varm choklad och bakelser, det var folk som sjöng julmusik inne i butiken och kunderna kunde bli fotade och göra sina egna julkort. Det gick inte att ta sig fram i butiken ibland! Efter det mötte jag upp Sara, vi åkte hem och sedan drog vi ut, fick bli en favorit i repris. Det vart lyckat. Nu har Sara åkt hem, jag och Sofie sitter i sängen har tittat gossip girl men nu ska jag klä på mig. Jag ska nämligen jobba natt, haha nej jag skojar inte börjar kl 22.00 och slutar 07.00. Anledningen är att det stora rean börjar imorgon och allt måste förberedas, märkas ner och placeras om.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0