17 december

Puh, den här veckan har inte varit rolig. Mycket jobb, dålig sömn och hög förbrukning av näsdukar, så har min vecka närmrebestämt sett ut... Jag sitter nu i sängen efter en välförtjänt sovmorgon. Min önskan om att bli bättre har inte blivit uppfylld untan jag har de senaste dagarna var jättesnuvig, trött och seg. Nu är det inte långt kvar innan jag kommer hem, närmrebestämt 4 dagar! I'm so excited! Detta är min sista lediga dag så borde försöka fixa och få så mycket som möjlig gjort, men vi får se.. Det är snart lunchtid och jag sitter fortfarande i sängen, har lagat mig en kopp te, men inte kommet mycket längre... Så vi får se. Ska ta mig till duchen snart tänkte jag...

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0