29th August

Idag var vi återigen på Westfeld, denna gång för att jag blev kallad till en intervju på klädaffären GAP. Jag var sjukt nervös innan! Det gick helt okej för att vara min första jobbintervju någonsin och dessutom på engelska! Dock fick jag reda på att de inte kan anställa någon innan de har fått sitt NI (National Insurance)nummer så jag skulle återkomma så fort jag fått mitt. Dock kommer det säkert ta ett tag och då har det säkert redan anställt någon, men men.

Här kommer en bild på vår påbörjde fotovägg :)




Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)

Din webbplats:

Skriv din kommentar här:

Trackback



januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti | september | oktober
november | december

januari | februari | mars april | maj | juni | juli augusti| september | oktober
november | december


RSS 2.0